sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

Mun uusi personal trainer Suunto M4

Mä en ole ennen suuremmin jaksanut huomioida treenatessa tuota sykettä. Mutta muutos siihen tuli kun mulla oli testissä first beatin hyvinvointi mittari. Se mittas kolmena päivänä mun sykettä ja siitä sitten katsotiin miten mä kuormitun työssäni ja miten palaudun siitä. No se on oma tarinansa tän takana.
Nyt mulle tuli sellainen olo, että olisi kiva hieman seurailla sitä sykettä ja samalla saisi tietoa miten sitä oikeen harjoittelee. Nykyaikaiset mittarit kun sisältävät jos jonkinmoisia toimintoja ja jopa harjoitusohjelmia. Muistutustoiminolla tottakai :) Ja mä kun olen kaikkien teknisten vempeleiden friikki on tämä hankinta ihan mun juttu.


Ja tässä se nyt on Suunto M4!



Tänään aamulla mittari kertoi mulle, että olis lepopäivä! Eilen tuli sen verran reippailtua rinteessä, että tänään sai ottaa rennommin :) Mutta muuten olen ihan kiitettävästi saanut kuitattua kelloni ilmoitukset harjoituspäivistä. Tapa se on tämäkin intoutua liikkumisesta. Kellon tiedot saa siirrettyä kätevästi suunnon omaan movescount ohjelmaan ja sieltä saa monipuolisemmin seurattua harjoituksia. Kaikenkaikkiaan aika kiva ja hyödyllinen lelu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti