tiistai 29. marraskuuta 2011

valoa pimeyteen

Pimeys on nyt ihan mahdoton kun ei ole sitä luntakaan..... Mä sain jo laitettua jouluvalotkin. Ennätys ajoissa multa.
Muistin, että kellarissa on muutama ilvestölkki juhlia varten. Nyt mä kaipasin jotain isoa lasipurkkia mihin laittaa valoja. Joten siis kaiken roinan keskeltä kaivoin tuon tölkin esiin.
Tää on mun ihan lemppari joulukoriste tai siis jouluvlo. Tää on lapsuuden kodista ja silloin mä olin sitä mieltä että toi on ihan vanhanaikanen ja meille pitäisi hankkia sellainen samalainen kun kaikilla muillakin. Samanlainen, joita myydään edelleenkin ja nykyään en ottais mistään hinnasta.
Valoa on tuonut myös kynttilät. Tai oikeastaan oon polttanut niitä jo elokuusta asti, mutta nyt niitä kuluu paljon.
Ja nyt alkaa glögi kausi toden teolla! Mä olen ruotsalaisten glögien ystävä, koska ne ovat mausteisempia kuin suomalaiset. Blossa on ihan mun suosikki holillisista glögeistä. Tähtiä en ole vielä laittanut, mutta heti kun saan ne ikkunaan laitan niistäkin kuvan. Iloista Joulun odotusta!

1 kommentti: