keskiviikko 4. tammikuuta 2012

Meikkipussin päivitys 2012


Nyt kun tuli käytyä laivalla todella pitkästä aikaa oli hyvä aika myös päivittää meikkipussia. Muutama luottotuote on loppumaisillaan, joten täydennystä kaivattiin.

Tämä Sensain nestemmäinen rajauskynä on mun ihan lemppari....tää on ollut mulla jo jonkin aikaa, mutta tajusin sen mahtavuuden vasta muutama kuukausi sitten. Olen nyt käyttänyt tätä lähes joka päivä ja on aika alaston olo ilman rajauksia. Ajattelin täydentää tähän saatavilla täydennyosilla, mutta niitä ei laivalta saa. Eli sun pitää ostaa kokonaan uusi tuote eikä vain uutta väripatruunaa. Tällä saa tehtyä mahtavat rajaukset niin arkeen kun juhlaankin. Tarvitsee tosin pientä harjoittelua sen käyttö, mutta sen jälkeen tästä ei luovu!


Toinen tuote mikä on ollut mulla joka päiväisessä käytössä on Diorin Nude skin meikkivoide. Tähän saa myös täyttö pakkauksen, mutta ei tosiaan laivalta näitäkään.

Tää Diorin meikkivoide on myös ihan ykköstuote, koska voin käyttää sitä peitevoiteen tapaan, mutta myös levittää koko kasvoille ja se mukautuu ihoon tosi mukavasti. Laivalla sitten kun purkkeja vertailin ja kun noita täyte pakkauksia ei saanut ajattelin kokeilla Sensain tuotetta missä on peitevoide,pohjustusvoide ja puuteri. Alku kuulosti lupaavalta, mutta..... mikä pettymys!


Liian hyvää ollakseen totta. No tuo pohjustusvoide on ihan hyvä ja peitevoide menettelee mutta siihen päälle kun lisää tuon puuterin ei se mun huonohkolla iholla toimi. Mun täytynee kokeilla sitä esim tuon diorin päällä, josko se siinä toimisi. Ja tuo puuteri vippa on ihan muovinen ja huono.....ei yhtään laadukkaan oloinen. Olen myös sitä mieltä, että myyjä möi minulle liian vaalean tuotteen. Voi myös olla että seuraava värisävy olisi ollut liian tumma, mutta on sekin yksi tärkeä valintakriteeri, että väri on sopiva.
Joten loppujenlopuksi päädyin ostamaan Dioriini täyttöpakkauksen, joten kun se ihan kohta loppuu on uusi ihan hollilla käyttöön.
Näiden kahden tuotteen lisäksi mulla on käytössä ripsiväri, joka on siis tyyppiä 38° Näitä 38° vedellä lähteviä ripsareita on Sensailla ja Cliniquella. Oma postaus niistä myöhemmin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti