tiistai 8. helmikuuta 2011

tuunausten suunnittelua



Nyt kun mun kirppariprojekti on jo hyvällä mallilla, niin mun kyllä tarvii ottaa kalenterista aikaa ihan vaan tuunauksille. Joku viikon loppu vaan tehdä niitä asioita mitä olen mietiskellyt....pakko laittaa toimeksi, koska mulle tulee kokoajan lisää projekteja joten kohta niitä on niin paljon ettei niitä pysty toteuttamaan. Tuunausten toteutuksen voisin aloittaa vierailulla maali kauppaan. Jo pitkään olen suunnitellut liitu taulun maalaamista, joten liitutaulumaali kuuluu ostos listaan sekä tikkurilan lumi maalit haluaisin myös kokeiluun. Valkoistakin valkoisemmat maalit siis :) iiiso purkki niin voi maalailla kaikkea kivaa VALKOISEKSI! Tuossa ylhäällä on kuva viikon lopun löydöstäni, sabloneista. Katsotaan mitä kaikkea niiden avulla saan aikaan....kunhan pääsen sinne maali kauppaan.
Siitä tulikin mieleeni, että jos sinulla on jokin ihana lause/sanonta/sananlasku tai vaikka runo jonka voisit jakaa ja josta et laita pahaksesi jos se sattuisi lukemaan vaikka meidän seinällä (tai mahdollisesti jossain muualla) niin kommentoi se minulle :) olisin kovin iloinen

2 kommenttia:

  1. Mun eteisen ovessa lukee:
    "Il y a seulement un bonheure dans cette vie, aimer et être aimé." Vapaa suomennos:
    "On todellinen onni tässä elämässä, rakastaa ja tulla rakastetuksi."
    Musta se on ihanasti sanottu!

    VastaaPoista
  2. Oi kiitos! se on ihanasti sanottu ja niin totta :)

    VastaaPoista