lauantai 30. kesäkuuta 2012

sataa sataa ropiseee

mutta mitä tehdä sadepäivänä?
poltella kynttilöitä, lukea hyviä kirjoja, juoda paljon kahvia mansikkaleivoksen kera (mansikkaleivokset kuuluu mun sadepäivän perinteisiin....taidan olla todella läski tämän kesän jälkeen :) )


Kirjoista puheen ollen.... olen kesä lukija. Talvella en edes koske kirjoihin. En ole koskaan ollut mikään lukija, mutta nykyään kesäisin olen lukenut jopa muutamia kirjoja. Oikeastaan luku intoni alkoi Stieg Larssonin millenium trilogiasta ja samalla se kuihdutti mun lukuinnon kun yhtä hyviä kirjoja oli vaikea löytää. Hankala tilanne. No mutta nyt olen taas löytänyt kivan kirjailijan jonka kirjat ovat mukaansa tempaavan hyviä. Ruotsalainen Camilla Läckberg jonka ensimmäisen kirjan Jääprinsessa luin melkein yhdeltä istumalta. Nyt jatkan toisesta kirjasta Saarnaaja. Eli sadepäivälle on tosiaan jotain mukavaa.
Iloista sadepäivää kaikille!
P.S. toivottavasti huomenna paistaa aurinko



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti